Общи условия

Доставка и връщане

Време за доставка

Стандартните поръчки се изпращат в рамките на 1–3 работни дни от деня на поръчката и се доставят за период от 1-5 работни дни. Ако продуктът не е в наличност, ще бъдете уведомени и ще Ви бъде възстановена пълната сума зa него, ако е заплатен по банков път.


Доставките до адрес на клиента се извършват от куриерска фирма Еконт Експрес и Спиди. Доставки се извършват само в работни дни (понеделник–петък), освен ако не е изрично посочено друго.
За територията на България може да заявите в поръчката си адрес за получаване – конкретен офис на Еконт Експрес и Спиди.

Цена за доставка, България

Всички цени, посочени в този сайт, са с включено ДДС и не включват цена за доставка, освен ако не е изрично указана безплатна такава.

Политика за връщане и право на отказ

Всеки клиент има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочи причина, да се откаже от всяка поръчка направена в сайта в срок от 14 дни, считано от датата на приемане на стоката от избраните чрез този Интернет сайт доставчици, като изпрати мейл на info@tigovit.bg в следните случаи:

  • сгрешен наложен платеж;
  • ако клиентът получи различeн продукт, от тези, които е поръчал;
  • ако клиентът получи продукт с дефекти или изтекъл срок на годност.
Пакети, изпратени обратно без предварителна уговорка, няма да бъдат приемани. Изплащането на сумата за върнатата поръчка се осъществява след като Тиговит ООД получи обратно отказания продукт.


Правото на отказ не се прилага в следните случаи:

  • за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им. Такива не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената и защита на здравето;

Алтернативно решаване на спорове /АРС/

При възникнал спор, който е бил отнесен за разглеждане от потребителя директно към търговеца, но не е бил решен между тях, потребителят има възможност за Алтернативно решаване на спорове /АРС/. Алтернативното решаване на спорове между потребители и търговци представлява извънсъдебно помирително производство на доброволен принцип. То се осъществява посредством помирителни комисии.


Потребителите имат две възможности:

  • да използват Европейската платформа за онлайн решаване на спорове (ОРС) / http://ec.europa.eu/odr / – единен портал за достъп, който позволява на потребителите и търговците в ЕС да уреждат споровете си, свързани с трансгранични онлайн покупки, а така също и с национални;
  • да подадат заявление за осъществяване на посредничество директно към КЗП, намиращо се в текущата секция.

Информация за видовете помирителни комисии и стъпките за формиране на помирителна комисия – https://kzp.bg/login
Ако имате допълнителни въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас!

Начини на плащане

Приемаме плащане чрез наложен платеж, банков превод и PayPal.

Наложен платеж:

Услуга при която стойността на покупката се събира от куриер при получаване на пратката.

Банков превод:
Заплащането става по банков път. Поръчката се изпраща след получаването на банковия превод по нашата сметка.

PayPal:
Услуга, при която стойността на покупката се заплаща по време на поръчката чрез системата на PayPal.


Декларация за поверителност

Ние уважаваме неприкосновеността на личните Ви данни. Всяка информация, събрана чрез използването на този сайт, ще бъде пазена строго конфиденциално и никога няма да бъде продавана, преотстъпвана, заемана или давана на трета страна.


Неприкосновеност на имейли

tigovit.bg поддържа имейл списък, за да информира своите абонати относно новини, събития и промоции. За да стане част от този имейл списък, всеки посетител на tigovit.bg трябва сам да се запише в полето „Абонамент за промоции“ на началната страница на tigovit.bg или във формата за регистрация. Tigovit.bg  не продава, заема, търгува, или отдава под наем адресите в нашия списък.